Egy Tier 1 francia autóipari beszállító nagy volumenű gyártás során címkenyomtatási problémákkal küzdött. A logisztikai címkenyomtatási műveletek folyamatos menetéhez elengedhetetlen az áruminőség megőrzése érdekében a megfelelő kellékek használata. Mindehhez az összes nyomtató és az ahhoz tartozó kiegészítők a megfelelő működés érdekében rendszeres karbantartást igényel.
A problémák megoldása érdekében az Antra ID és az ügyfél között megállapodás született, miszerint az Antra ID szállítja a vonalkódnyomtatókhoz szükséges címkéket és szalagokat, valamint biztosítja a több mint 150 nyomtató folyamatos karbantartását. Az Antra ID hosszú távon együttműködik számos címke- és szalagbeszállítóval, így a legmegfelelőbb minőségű terméket tudjuk jó áron kínálni. A nyomonkövethetőségi követelmények teljesítése érdekében minden készlet egyedi tételszámmal rendelkezik, ami megkönnyíti az azonosítást és a támogatást bármilyen probléma esetén.
A megállapodásnak köszönhetően az ügyfél költségei csökkennek, hiszen elkerülhető a készlethiány ill. a meghibásodott nyomtatók okozta termelésleállások, valamint mindig számolhat ésszerű mennyiségű tartalékkészlettel. Ezzel növelhető működésük általános hatékonysága és pontossága, ezáltal pedig nő az ügyfél elégedettség és a jövedelmezőség.