A raktárban minden komponensnek, anyagnak vagy csavarhúzónak megvan a maga helye. Használat során be kell nyúlnunk a pultba, ki kell vennünk, amire szükségünk van, aztán, mondjuk, a csavarhúzót vissza kell tenni ugyanarra a helyre. Legalábbis ez így működik egy ideális világban. A valóság és a gyakorlat azonban közel sem azonos.

Az eszközök és az anyagok rossz helyen vagy nem egy helyen vannak. Képzelje el, hogy van egy 200 000 tételt tartalmazó raktára, és állandóan keres valamit. A raktári leltár egy többnapos tevékenység, és sok dolgos kéz kell hozzá.

A LEAN lift-ben, mondjuk 200.000 SKU-val, a készletgazdálkodás rendkívül összetett és időigényes. Ráadásul a raktározott áru kezelése is fokozott figyelmet igényel.

A LEAN-lift-ben tárolt pótalkatrészek és szerszámok döntő fontosságúak a termelésben.

  • Az Antra ID minden berendezést, szerszámot és pótalkatrészt RFID-taggel lát el, amely tartalmazza a cikk azonosítóját. Az Antra ID emellett a vezérlőkkel együtt fix RFID-antennákat is telepít a LEAN-lift-be.
  • Mikor emelőtálca érkezik a kapuhoz, az antennák rögzítik a tálcán lévő cikkek adatait, elősegítve ezzel a folyamatos, automatikus raktári leltárt.
  • A fizikai réteg az Antra ID saját, webalapú MDC szoftverplatformjához kapcsolódik, amely az adatokat a cég által biztosított komplex WMS-be táplálja.
  • Az adatokat egy erre a célra kialakított RFID-rendszer (vezérlők, antennák, asztali RFID-leolvasók, kézi terminálok) tudja leolvasni, lehetővé téve az automatizált azonosítást előre meghatározott helyeken.
  • Az automatizált leltározási folyamatot kézi leltározás követi.

Ezáltal a leltározás folyamatának hossza 180-ról 8 embernapra csökkenthető, ami 22-szeres hatékonyságnövekedést eredményez.

Automatizált leltározási folyamatunk 98%-os találati aránnyal büszkélkedhet.

MEGOSZTÁS